Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta?

Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta probabil mi-as pierde jumatate din viata gandindu-ma ce dorinta sa-mi pun...si m-as trezi intr-o zi ca mi-am trait viata cu bune cu rele...fara sa am nevoie ca dorinta sa mi-o implineasca cineva...
Tu ce ai face cu dorinta ta?

miercuri, 11 ianuarie 2012

In taina...

De cand am venit la Cluj singura activitate pe care o am e sa ma trezesc plangand , sa am cosmaruri si sa plang in timpul somnului....iar peste zi sa am palpitatii de la atata plans...Adevarul e ca iarna nu ma ajuta de loc din contra,....Mi-e dor de mami si vreau sa ma ghemuiesc in bratele ei...Mereu cand simt asa ca nu-mi gasesc locul o vad doar pe ea in fata ochilor....
Mda...si incepe sesiunea....sambata am primul examen:D iuhu!:-j. Mi am propus sa nu-mi pic nici un examen ca sa imi lungesc putin vacanta :X ...DOamne ajuta!
Da..inca iubesc....si e trist caci atunci cand doua persoane se iubesc ar trebui sa fie impreuna...insa poate nu e indeajuns ...:) Asta mi-e principalul motiv pentru toata starea asta aiurea....nu ma pot bucura de nimic...De ar fi vara parca totul ar fi mai usor insa am mai zis eu asta si nu a fost asa!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu