Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta?

Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta probabil mi-as pierde jumatate din viata gandindu-ma ce dorinta sa-mi pun...si m-as trezi intr-o zi ca mi-am trait viata cu bune cu rele...fara sa am nevoie ca dorinta sa mi-o implineasca cineva...
Tu ce ai face cu dorinta ta?

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Noi doi

Noi doi  ar fi trebuit sa imbatranim impreuna, sa demonstram viitorului cat e de lung si timpului cat e de neatent....
Noi doi ar fi trebuit sa crestem impreuna , sa crestem alti copii impreuna, sa crestem copiii copiilor nostri impreuna...
Noi doi ar fi trebui sa sfidam vorbele celor ce nu au putut accepta faptul ca iubire inca mai exista...
Noi doi ar fi trebui sa murim impreuna...
Eu voi imbatrani....eu voi creste fara tine, eu voi creste copii fara tine....voi sfida vorbele celor din jur si voi continua sa te iubesc...voi muri fara tine....
Noi doi puteam fi tot...puteam avea tot....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu