Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta?

Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta probabil mi-as pierde jumatate din viata gandindu-ma ce dorinta sa-mi pun...si m-as trezi intr-o zi ca mi-am trait viata cu bune cu rele...fara sa am nevoie ca dorinta sa mi-o implineasca cineva...
Tu ce ai face cu dorinta ta?

vineri, 6 ianuarie 2012

And there's you...

Orice poveste fie ea fericita fi ea trista are un final ,Ai zice ca finalul depinde de personaje si de actiunile lor insa am ajuns la trista concluzie ca tine doar de povestitor si de tonalitatea pe care acesta o abordeaza....Bineinteles ca vorbesc de povestile de dragoste sau chiar de intreaga viata ,vazand totul intr-o maniera metaforica....
Niste marionete a caror sfori sunt manuite de un papusar care se joaca cu ele nestiind ca acestea chiar sunt vi...
Ma doare sa spun ca nu-mi pare rau ca plec din nou din asternuturile pe care le iubesc cu patima...insa vreau sa scap de parfumul lor si de imaginea lor ...trebuie sa ma eliberez ca sa ma pot reincarna in ceea ce am fost pana acum dar am uitat....o femeie puternica...
                   De ajuns cu aberatiile ideea ca povestea mea frumoasa s-a incheiat , iar povestitorul a ales sa aiba un final mai putin convenabil pentru personajul principal , adica eu. Insa am decis ca de acum sa nu imi mai las scenariul pe mana nici unui alt povestitor si sa fiu propriul narator al oricarei alte povesti ce va urma...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu