Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta?

Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta probabil mi-as pierde jumatate din viata gandindu-ma ce dorinta sa-mi pun...si m-as trezi intr-o zi ca mi-am trait viata cu bune cu rele...fara sa am nevoie ca dorinta sa mi-o implineasca cineva...
Tu ce ai face cu dorinta ta?

joi, 24 noiembrie 2011

I was made to taste your kiss...

Inimaginabil...fantastic...efemer poate....ce e?ce e acest sentiment cald si cunoscut mie ce ma cuprinde de fiecare data cand ii zaresc ochii....ce ma face sa l iubesc atat?ce ma face sa simt ca pielea lui e mai moale ca si catifeaua si mai fina ca pielea de bebelus....de ce fiecare celula a lui o vreau in mine....ce inseamna toata aceasta poveste ce o retraiesc gustand o din plin si dorind o tot mai mult.Mi-era frica sa revin la stadiul acesta...si sunt din nou aici...si ma tem ca il voi pierde din nou pentru ca atarnam de un fir care nu vrea sa se rupa dar e atat de sensibil...si de ce?pentru ca iubirea si sentimentul meu e atat de mare incat ar putea trece prin ziduri si prin oameni doar sa l stie pe el aici....doar sa -l pot privi in liniste si in dragoste eterna.....mi-e greu sa mai descriu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu