Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta?

Daca ar fi sa am dreptul la o singura dorinta probabil mi-as pierde jumatate din viata gandindu-ma ce dorinta sa-mi pun...si m-as trezi intr-o zi ca mi-am trait viata cu bune cu rele...fara sa am nevoie ca dorinta sa mi-o implineasca cineva...
Tu ce ai face cu dorinta ta?

miercuri, 23 noiembrie 2011

Cantec....

E adanc....adanca...sursa ,galagioasa, rece, si , intunecata,....aproape....a mea....ma lupt cu aceasta incapere imaginara in care mi-e sortit sa ma sufoc....cel putin deocamdata.Nu ma voi da batuta ar fi pprea usor...insa sunt obosita si atat de supta de putere si dorinta de a merge mai departe ...de a pasi spre urmatoarea ora ...urmatoarea zi.
Aud solouri de chitara acoustica ce-mi deseneaza un zambet pe gura mea nesarutata...pe gura mea obosita....pe gura mea mica si trista....
"SI ma faci sa plang sa rad ca si cand la tine-n gand as fi eu....." Mi-e dor de tine din nou.Normal ca mi-e esti inpermanenta cu mine, sunt in permanenta bataia ta de joc, jucaria ta, legoul tau.....te joci cu mine ma invarti si ma dezlegi cum doresti tu...pentru ca te las....pentru ca imi esti la fel de drag precum lumina diminetii ,precum mirosul de Craciun din camera mea,precum caldura paatului meu....precum ochii blanzi ai mamei mele....
Esti in fiecare celula a mea....esti in venele mele injectate, esti in fisurile mele, in durerea mea,esti in muschii mei,esti in tot ce sunt eu si in tot ce nu sunt si nu pot sa inteleg de ce esti atat de important pt mine cand pentru lumea asta esti atat de neinsemnat si atat de mic si fara scop.....Te privesc in amintire...
In seara asta am realizat ca portretul tau nu e tot una cu tine....Am uitat sa pronunt ''te iubesc" nici macar nu stiu daca pot...parca mi-e greata de aceasta expresie goala si fortata ....nu e vorba ca nu mai simt...pur si simplu e putin spus te iubesc si nu mai inteleg insemnatatea cuvintelor.....
Ti-e dor de mine...stiu simt in fiecare suflat de vant si frunza de pe jos...si in fiecare fulg ce va cadea in curand peste noi...
Adio....ma culc fara tine,voi adormi fara tine,te rog lasa ma sa dorm.sunt cateva zile de cand te strang in brate vis fericit ....dar nu esti tu,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu